Ana içeriğe geç

Motosiklet sürücüsünün 4 gün önce aldığı ehliyet alkolden gitti: 100 milyar da yazsalar...

İstanbul Kadıköy’de polis ekiplerinin geniş katılımıyla gerçekleştirilen asayiş ve trafik denetimlerinde dikkat çeken anlar yaşandı. Helikopter destekli yürütülen uygulamada durdurulan ve yapılan testte alkollü olduğu belirlenen bir motosiklet sürücüsünün, ehliyetini henüz 4 gün önce aldığı ortaya çıktı. Kendisine kesilen cezaların ardından kameralara dert yanan sürücünün, "100 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok" diyerek sergilediği çaresiz ve ilginç tavırlar denetime damga vurdu.

Motosiklet sürücüsünün 4 gün önce aldığı ehliyet alkolden gitti: 100 milyar da yazsalar...
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler