Ana içeriğe geç

A Milli Takım'da Arda Güler: Tüm eleştiriler haklı, drama yapamayız!

Dünya Kupası'nda ABD ile karşılaşan Türkiye, son saniye golüyle sahadan 3-2 galibiyetle ayrıldı. Mücadele sonrası Arda Güler, Ozan Kabak ve Kaan Ayhan açıklamalarda bulundu.

A Milli Takım'da Arda Güler: Tüm eleştiriler haklı, drama yapamayız!
Milliyet
16

A Milli Takım, Dünya Kupası’ndaki son maçında ABD ile karşı karşıya geldi. Avustralya ve Paraguay yenilgileri sonrası turnuvaya veda eden Ay-Yıldızlılar, SoFi Stadı’ndaki mücadelede prestij için sahaya çıktı. Los Angeles'ta SoFi Stadyumu'nda oynanan maçı A Milli Takım, 3-2'lik skorla kazandı.

ARDA: DRAMA YAPAMAYIZ! KÖTÜ OYNADIK VE ELENDİK
Mücadele sonrasında konuşan Arda Güler şunları söyledi: "Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz... Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik!"

OZAN: UMARIM BİRAZ KENDİMİZİ AFFETTİRMİŞİZDİR
Ozan Kabak ise; "İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir. Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım." ifadelerini kullandı.

KAAN AYHAN: DUYGUSALLIK VAR
Maçta galibiyet golünü atan Kaan Ayhan şunları söyledi: "Daha çok tadını çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkese nasip olmaz... Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki 1 dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu.

Vincenzo Montella tebrik etti, kolay değil. Herkes bunları duymak ister. Arkadan gelip arkadaşlarını itelemek kolay değil, ben de hak ettiğimi düşünüyorum. Turnuvayı kazanmadık, belki hocanın dediği şey takımda beraberlik ve destek. Önümüzde önemli turnuvalar var, oralara daha güçlü hazırlanmak ve daha güçlü olmak istiyoruz."

Kaynağa Git

İlgili Haberler