Ana içeriğe geç

Aykut Kocaman’dan Fenerbahçe süreci itirafı: “Ansızın iletişimimiz kesildi”

Fenerbahçe’de teknik direktörlük sürecine dair konuşan Aykut Kocaman, sezon planlaması ve transfer çalışmaları kapsamında yürütülen görüşmelerin beklenmedik şekilde sona erdiğini söyledi. Süreçte Oğuz Çetin ile çalışmalar yürüttüklerini belirten Kocaman, göreve getirilen İsmail Kartal ve ekibine başarı diledi.

Aykut Kocaman’dan Fenerbahçe süreci itirafı: “Ansızın iletişimimiz kesildi”
Haberet
16

Fenerbahçe’de teknik direktörlük sürecine ilişkin tartışmalar devam ederken, Aykut Kocaman’dan dikkat çeken bir açıklama geldi. Yazılı bir metin yayımlayan Kocaman, kulüple yürütülen görüşmelerin perde arkasını kamuoyuyla paylaştı.

Sürecin Aziz Yıldırım’ın davetiyle başladığını belirten Kocaman, resmi bir görev almamasına rağmen sezon planlaması, transfer tercihleri ve kadro dengesi üzerine kapsamlı çalışmalar yürüttüklerini ifade etti. Bu süreçte Futbol Direktörü Oğuz Çetin ile yoğun bir iletişim içinde olduklarını söyledi.

Kocaman, çalışmaların ilerleyen aşamalarında teknik kadro yapılanmasıyla ilgili değerlendirmeler sırasında uzlaşı arayışının sürdüğünü ancak 16 Haziran gecesi yapılan son telefon görüşmesinin ardından iletişimin aniden kesildiğini iddia etti. Ertesi gün yönetimin farklı bir tercih yaptığını medya aracılığıyla öğrendiğini belirtti.

Deneyimli teknik adam, kulüp yönetimlerinin futbol takımlarındaki en belirleyici unsur olduğunu vurgulayarak, alınan kararların tamamen yönetime ait olduğunu ifade etti. Bu kapsamda Fenerbahçe yönetiminin tercihini kullandığını söyleyen Kocaman, göreve getirilen İsmail Kartal ve ekibine başarı dileklerini iletti.

Açıklamasında Fenerbahçe’ye olan bağlılığının sürdüğünü de vurgulayan Kocaman, kişisel kırgınlıkların kulüp sevgisinin önüne geçmediğini belirtti. Sarı-lacivertli kulübün başarısı için temennide bulunan Kocaman, sürecin tüm taraflar için hayırlı olmasını diledi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler