Ana içeriğe geç

Doğalgazı açıp eve kapandı, hayatına son vermek istedi: Son anda kurtarıldı

Aydın'ın Nazilli ilçesinde eşinden ayrılma sürecinde olduğu öğrenilen 29 yaşındaki şahıs, evinde doğalgazı açarak yaşamına son vermeye çalıştı. Bilinci kapalı halde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı.

Doğalgazı açıp eve kapandı, hayatına son vermek istedi: Son anda kurtarıldı
Yeniçağ
16

Aydın'ın Nazilli ilçesinde eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen şahıs, evinde doğalgazı açarak intihara kalkıştı. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren polisin bilinci kapalı halde bulduğu şahıs, hastanede tedavi altına alındı.

Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak'ta bulunan 3 katlı bir apartmanın 1. katındaki dairede meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen M.A. (29), evinde doğalgazı açıp, kapı ve pencereleri kapattı. M.A.'dan haber alamayan yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine adrese itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren ekipler, M.A.'yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu.

Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırılan M.A. tedavi altına alındı.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynağa Git

İlgili Haberler