Ana içeriğe geç

ABD, Karayipler'de uyuşturucu taşıdığı iddiasıyla bir tekneyi daha vurdu: 2 kişi hayatını kaybetti

ABD ordusu, Karayipler'de uyuşturucu taşıdığını iddia ettiği bir tekne daha vurdu. Saldırıda 2 kişi hayatını kaybetti.

ABD, Karayipler'de uyuşturucu taşıdığı iddiasıyla bir tekneyi daha vurdu: 2 kişi hayatını kaybetti
Evrensel
16

ABD ordusunun, Karayipler’de uyuşturucu taşıdığı bahanesiyle vurduğu teknede 2 kişi hayatını kaybetti.

ABD Güney Saha Komutanlığının (SOUTHCOM), X sosyal medya hesabından konuya ilişkin açıklama yapıldı.

Açıklamada, Karayipler'de uyuşturucu kaçakçılığı faaliyetlerinde bulunduğu ididasıyla bir tekneye dün saldırı düzenlendiğini açıkladı.

Saldırıda 2 kişinin öldüğü ve 6 kişinin hayatta kaldığı aktarıldı.

ABD ordusunun, son zamanlarda uyuşturucu kaçakçılığı yaptıkları iddiasıyla Karayipler ve Pasifik Okyanusu'ndaki bazı teknelere saldırılar düzenlemesi ve içindekileri doğrudan hedef alması, uluslararası kamuoyunda "yargısız infaz" tartışmalarına yol açıyor.

Kaynağa Git

İlgili Haberler