Ana içeriğe geç

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü’nden NATO Zirvesi açıklaması: Sağlık hizmetleri kesintisiz sürecek

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, 7-8 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 36. NATO Zirvesi boyunca kentteki tüm sağlık tesislerinin tam kapasiteyle hizmet vermeye devam edeceğini duyurdu.

Ankara İl Sağlık Müdürlüğü’nden NATO Zirvesi açıklaması: Sağlık hizmetleri kesintisiz sürecek
Türkgün
16

Kurumdan 7-8 Temmuz'da düzenlenecek 36. NATO Zirvesi sürecinde sağlık hizmetlerinin işleyişine ilişkin açıklama yapıldı.

Açıklamada, "NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık tesislerimizde hizmet sunumu normal işleyişiyle tam kapasite devam edecektir. Acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sürdürülecektir." ifadeleri kullanıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler