Ana içeriğe geç

Ailesi mama yediriyordu: 2 buçuk yaşındaki minik hayatını kaybetti

Eskişehir’de ailesi tarafından mama yedirildiği sırada soluk borusuna mama kaçan 2 buçuk yaşındaki S.K.G., kaldırıldığı hastanede yaşam mücadelesini kaybetti. Doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamayan küçük çocuğun ölümüyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Ailesi mama yediriyordu: 2 buçuk yaşındaki minik hayatını kaybetti
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler