Ana içeriğe geç

Tam 1 kilo altın çöpe gitti! Mahallenin altını üstüne getirdiler: Herkes siyah poşeti arıyor

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşayan Sedair Kurnaz ev almak isterken acı gerçekle yüzleşti. Ödeme yapmak için eve giden adam altınların yerinde olmadığını fark edince durumu eşine sordu. Sedair Kurnaz eşinin temizlik yaptığı sırada altınları çöp sanarak attığını duyunca dünyası başına yıkıldı. Olayın ardından ekipler ve mahalleli altınları bulmak için adeta seferber oldu.

TGRT Haber
16

Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde yaşanan olay şaşkına çevirdi. Bir süredir ev alabilmek için para biriktiren Sedair Kurnaz, sonunda istediği evi buldu. Ev sahibi ile konuşan ve ücrette anlaşan Kurnaz, parayı almak için eve geldiğinde büyük şok yaşadı. Yaklaşık 1 kilogram altını, hırsızlık riskine karşı koyduğu elbisenin içinde bulamayan adam durumu eşine sorunca dünyası başına yıkıldı. İddiaya göre Kurnaz'ın eşi, ev temizliği yaptığı sırada içinde altınların bulunduğu siyah poşeti çöp zannederek evin önündeki çöp konteynerine attı.

MAHALLE DİDİK DİDİK ARANIYOR

Durumu öğrenen Sedair Kurnaz, mahalledeki çöp konteynerlerini tek tek karıştırırken, belediye temizlik ekiplerine ve polis ekiplerine de bilgi verdi. Bölgede güvenlik kameralarının incelenmesi için çalışma başlatılırken, mahalle sakinleri de kayıp altınların bulunması için aramalara destek verdi.

"ÇÖP SANIP DIŞARI ATMIŞ"

Yaşadığı talihsiz olayı anlatan Sedair Kurnaz, "Akçalar Mahallesi'nde bir ev almıştım. Fiyatta anlaştık. Yaklaşık 1 kilogram altını poşetin içine koyup saklamıştım. Eşim de temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Çöpçüler mi aldı, çöpleri karıştıran biri mi aldı bilmiyoruz. Polis ve temizlik işleri müdürlüğüne bilgi verdik. Bölgedeki güvenlik kameraları incelenecek. Altınları bulan ya da gören varsa bize ulaştırmasını rica ediyoruz" dedi.
Polis ekiplerinin olayla ilgili incelemesi sürüyor.

Kaynağa Git

İlgili Haberler