Ana içeriğe geç

TFF duyurdu! Harcama limitleri açıklandı

TFF, 2026-2027 sezonu Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı.

TFF duyurdu! Harcama limitleri açıklandı
Milliyet
16

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, Süper Lig ekiplerinin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini belirledi.

TFF'den yapılan açıklamaya göre, ligde son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım oldu.

Fenerbahçe ikinci, Trabzonspor üçüncü, Beşiktaş ise dördüncü sırada yer aldı.

TFF'den yapılan duyuruda şu ifadelere yer verildi:

TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitlerini belirledi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler