Bakan Uraloğlu duyurdu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde geçiş yaptı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndaki son duruma ilişkin "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" dedi.
Yeni Şafak