Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, şu açıklamalarda bulundu: “Bölgede bulunan 3 Türk sahipli gemimiz Körfez içerisinde ticari faaliyetlerini sürdürdüğü için ayrılış talep etmemiştir. Bekleyen gemilerde toplam 99 Türk personelimiz bulunmaktadır. Basra Körfezi'nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemimiz yoktur.”
Bakan Uraloğlu'ndan Körfez'deki Türk gemilerine ilişkin açıklama
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Körfez bölgesinde bulunan Türk gemilerine ilişkin açıklamada bulundu. Uraloğlu, "Bekleyen gemilerde toplam 99 Türk personelimiz bulunmaktadır." dedi.
Hürriyet
16