Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım'dan radikal karar: Artık her hafta yapılacak

Fenerbahçe yönetimi, Aziz Yıldırım'ın talimatıyla rutin Yönetim Kurulu toplantılarını haftalık hale getirdi. Şükrü Saracoğlu'ndaki ikinci toplantıda transfer, kamp ve mali konular masaya yatırıldı.

Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım'dan radikal karar: Artık her hafta yapılacak
Nefes Gazetesi
16

Fenerbahçe yönetimi, Yönetim Kurulu toplantılarının bundan böyle haftada bir kez yapılmasını kararlaştırdı.

Karar, Başkan Aziz Yıldırım'ın talimatıyla alındı. Geçmişte ayda bir ya da daha seyrek toplanan kurul, artık periyodik biçimde her hafta bir araya gelecek.

Fenerbahçe Spor Kulübü ile Fenerbahçe Futbol AŞ, rutin toplantılarını eş zamanlı olarak Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde gerçekleştirdi.

15 Haziran'daki ilk toplantının ardından bir hafta geçmeden yapılan ikinci buluşmada, kulübü ve iştirakleriyle bağlı branşlarını ilgilendiren çok sayıda başlık ele alındı.

GÜNDEMDE TRANSFER VE KAMP

Toplantıda futbol takımlarının kamp ve hazırlık süreçleri, olası transferler, iktisadi projeler ve ticari faaliyetler değerlendirildi.

Yöneticiler ayrıca mali işleri, finansal konuları, gelir ve kaynak yaratmaya dönük çalışmaları ayrıntılı biçimde görüştü. Bir hafta önce yapılan görev dağılımının ardından hayata geçirilen adımlar ile planlanan projeler de masaya yatırıldı.

120. YILDA TEK HEDEF ŞAMPİYONLUK

Kulübün 120'nci yılında belirlediği şampiyonluk hedefi de görüşmelerin merkezindeydi.

Teknik direktör İsmail Kartal ile futbol direktörü Oğuz Çetin'in yürüttüğü hazırlık süreci, toplantının öne çıkan gündem maddeleri arasında yer aldı.

TOPUK YAYLASI'NDA BULUŞMA PLANI

Yönetim, futbol takımıyla bir araya gelmek için takvim de oluşturdu.

Buna göre yöneticiler, ekibin 5 Temmuz'da başlayacak Avusturya kampı öncesinde Topuk Yaylası Kamp Tesisleri'nde takımla buluşacak.

Bu planlama da toplantıda ele alınan konular arasındaydı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler