Ana içeriğe geç

Süper Lig takımlarının harcama limitleri belli oldu

TFF, 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini resmen duyurdu. Zirvede 9 milyar TL'yi aşan limitiyle Galatasaray yer alırken, onu sırasıyla Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor takip etti.

Süper Lig takımlarının harcama limitleri belli oldu
Haber3
16

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirdiği kritik toplantının ardından, 2026-2027 sezonu için Süper Lig takımlarının harcama limitlerini paylaştı.

30 Aralık 2022'de yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı kapsamında belirlenen yeni limitler, kulüplerin yaz transfer dönemindeki hareket alanını doğrudan çizecek.

Zirvede Galatasaray Var

Yeni sezon öncesinde en yüksek harcama limitine sahip olan kulüp, 9 milyar TL'yi aşan bütçesiyle Galatasaray oldu. Sarı-kırmızılı ekibi ezeli rakipleri Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor takip etti.
Süper Lig'de harcama limitleri şu şekilde sıralandı:

  • Galatasaray A.Ş. - 9.006.596.835 TL

  • Fenerbahçe A.Ş. - 6.330.032.702 TL

  • Beşiktaş A.Ş. - 4.123.397.974 TL

  • Trabzonspor A.Ş. - 2.530.783.285 TL

  • Çaykur Rizespor A.Ş. - 1.817.301.750 TL

  • Samsunspor A.Ş. - 1.124.529.320 TL

  • Tümosan Konyaspor - 1.101.846.407 TL

  • Rams Başakşehir Futbol Kulübü - 1.099.918.616 TL

  • Kocaelispor - 953.682.308 TL

  • Erzurumspor - 893.261.956 TL

  • Amedspor - 893.261.956 TL

  • Çorum FK - 893.261.956 TL

  • Gaziantep Futbol Kulübü A.Ş. - 817.925.936 TL

  • Natura Dünyası Gençlerbirliği - 805.716.149 TL

  • İkas Eyüpspor - 801.174.603 TL

  • Göztepe A.Ş. - 678.239.611 TL

  • Kasımpaşa A.Ş. - 647.958.968 TL

  • Corendon Alanyaspor - 571.608.883 TL

Harcama Limitleri Artırılabilir Mi?

Kaynağa Git

İlgili Haberler