Başakşehir, Edin Visca'yı yeniden renklerine bağladı.
Turuncu-lacivertli takım, transferi şu video ile duyurdu:
Çünkü herkes bir gün evine döner.
RAMS Başakşehir (@ibfk2014) June 23, 2026
Yuvana hoş geldin Edin! pic.twitter.com/UXkddVXwMf
Çünkü herkes bir gün evine döner.
Yuvana hoş geldin Edin! pic.twitter.com/UXkddVXwMf
Başakşehir'den yapılan açıklamada, "Kulübümüz, Edin Vişça ile anlaşma sağladı. Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. 2011'de başlayan hikâyemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için." ifadelerine yer verildi.
2011 yazında ülkesi takımı Zeljeznicar'dan o dönemdeki ismiyle İstanbul Büyükşehir Belediyespor'a transfer olan Visca, takımda forma giydiği 11 yılın ardından 2022'de Trabzonspor'a imza atmıştı.
İstanbul ekibinde görev yaptığı 397 müsabakada 110 gol kaydeden 36 yaşındaki futbolcu, 2019-20 sezonunda Süper Lig şampiyonluğu da yaşamıştı.
Bordo-mavili takımda ise 129 maçta süre alan Visca, 21 kez fileleri sarsmıştı. Visca, 2021-22 sezonunda ise Trabzonspor ile ligde zafere ulaşmıştı.
Tecrübeli hücumcu, bordo-mavililer ile Türkiye Kupası ve Süper Kupa'yı da kazanmıştı.