Aykut Kocaman’dan Fenerbahçe açıklaması! ‘Medyadan öğrendim’
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulübün teknik adam tercihi ve kongre sürecinde perde arkasında yaşananlara dair resmi bir açıklama yayınladı. 1 Mayıs’tan itibaren Aziz Yıldırım’ın davetiyle Oğuz Çetin ile birlikte yoğun bir sezon planlaması ve transfer çalışması yürüttüklerini belirten Kocaman, 16 Haziran gecesi yapılan bir telefon görüşmesinin ardından kendisiyle iletişimin ansızın kesildiğini ve yönetimin İsmail Kartal kararını medyadan öğrendiğini açıkladı.
Posta