New York borsası düşüşle açıldı New York borsası, teknoloji hisselerindeki satış dalgasıyla güne düşüşle başladı. Sabah 1 sa önce Paylaş WhatsApp X (Twitter) Facebook Telegram Bağlantıyı Kopyala Kaynağa Git