İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, yılbaşından bu yana uyuşturucuyla mücadele kapsamında emniyet ve jandarma ekiplerince 24 bin 757 operasyon gerçekleştirildiğini açıkladı.
Bakan Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Emniyet Genel Müdürlüğü ile Jandarma Genel Komutanlığı ekiplerince düzenlenen operasyonlarda 23,9 ton uyuşturucu madde ile 71,9 milyon adet uyuşturucu hapın ele geçirildiğini bildirdi.