Ana içeriğe geç

Bursaspor sahaya indi, yol haritası çizildi

Bursaspor, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde yaptığı ilk antrenmanla start verdi. Yeni transferlerin de katıldığı çalışmada teknik direktör Mustafa Er, sezon planlaması ve transfer sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Bursaspor sahaya indi, yol haritası çizildi
Aydınlık
16

Lig'de şampiyonluk hedefiyle sezona hazırlanan yeşil-beyazlı ekip, Mustafa Er yönetiminde ilk idmanını gerçekleştirdi. Takımın yeni transferleri Juergen Elitim, Toral Bayramov ve Amine Boutrah da antrenmanda yer aldı.

Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Er, mevcut kadronun büyük ölçüde korunduğunu belirterek, ihtiyaç duyulan bölgelere hem kalite hem de karakter açısından uygun oyuncular transfer ettiklerini söyledi.

HAZIRLIK MAÇLARI PLANLANDI

Sezon öncesi kamp programına da değinen Mustafa Er, takımın ilk kamp döneminde iki, ikinci kamp döneminde ise bir veya iki hazırlık maçı yapacağını açıkladı. Bursa'da da bir karşılaşma oynanabileceğini belirten deneyimli teknik adam, lig öncesinde toplam 4 ila 5 hazırlık maçı hedeflediklerini ifade etti.

ÖZLÜCE'YE YENİ SAHALAR GELİYOR

Tesislerde devam eden çalışmalar hakkında da bilgi veren Er, kamp dönüşünde yeni antrenman sahalarının hazır olmasını beklediklerini söyledi. Özlüce Tesisleri'ne üç yeni saha kazandırılacağını belirten Er, kulübün hem sportif hem de tesisleşme anlamında hedeflerine ulaşmak için çalışmalarını sürdürdüğünü kaydetti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler