Ana içeriğe geç

'Pişman değilim' demişti: Kılıçdaroğlu, Demirtaş'ı ziyaret etmeyi planlıyor

Dokunulmazlıkların kaldırılmasına yönelik 'Pişman mısınız?' sorusuna 'Hayır' yanıtını veren Kemal Kılıçdaroğlu'nun Edirne Cezaevi’ndeki Selahatin Demirtaş'ı ziyaret etmeyi planladığı açıklandı

'Pişman değilim' demişti: Kılıçdaroğlu, Demirtaş'ı ziyaret etmeyi planlıyor
Artı Gerçek
16

Artı Gerçek- Mutlak butlan kararıyla CHP'nin başına getirilen Kemal Kılıçdaroğlu'nun yönetim kadrosunda yer alan Necdet Saraç, Kılıçdaroğlu'nun yakın zamanda Edirne Cezaevi'nde tutuklu bulunan Selahattin Demirtaş'ı ziyaret edeceğini açıkladı.

'ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLERDE ZİYARET EDECEK'

Habertürk yayınında konuşan Necdet Saraç, "Önümüzdeki günlerde Kemal Bey, Edirne Cezaevi'nde Sayın Selahattin Demirtaş'ı ziyaret edecek. Siz gülmeye devam edersiniz. Kemal Bey'in karşısında gülenleri geçmişte gördük. Bence dikkat etmek lazım. Selahattin Demirtaş ziyaretinin ardından Kemal Bey'in açıklamasını hep beraber dinleriz."

'PİŞMAN DEĞİLİM' DEMİŞTİ

Kemal Kılıçdaroğlu, Sözcü TV'de dokunulmazlıklarla ilgili "Bunu son kez yaptığınızda Selahattin Demirtaş tutuklandı biliyorsunuz" hatırlatmasına "Selahattin Bey'de zaten çoğunluk vardı, ona atılı terör suçlaması vardı" diye karşılık vermişti. "Pişman mısınız" sorusunu ise "Hayır" diyerek yanıtlamıştı.

TEPKİLERİN ARDINDAN GERİ ADIM ATI: DEMİRTAŞ'IN HAKKINI ARAYACAĞIM

Tepkilerin ardından sosyal medyadan açıklama yapan Kılıçdaroğlu, "Sayın Demirtaş’ın, Selçuk Kozağaçlı’nın, Can Atalay’ın, Gezi tutuklularının, haksız yere tutuklu bulunan bütün belediye başkanlarımızın ve bu milletin her bir üyesinin hakkını sonuna kadar arayacağımı bilmenizi isterim.Bu ülkede tek bir adaletsizlik, tek bir mazlum kalmayana dek; herkes için adalet, herkes için hukuk demeye inatla ve kararlılıkla devam edeceğiz!" ifadelerini kullanmıştı.

DEMİRTAŞ KENDİ ARKADAŞLARI HARİCİNDE ZİYARETÇİ KABUL ETMİYOR

Selahattin Demirtaş, Bülent Arınç'ın ziyareti sonrası yaptığı "Demirtaş'ın Erdoğan ile görüşme talebi var" ve "Adaylık düşünmem" şeklindeki açıklamalarını yalanlamıştı. Selahattin Demirtaş, kendi adına yapılan açıklamaların ve düşüncelerin çarpıtılmasına tepki göstererek kendi arkadaşları hariç hiçbir siyasetçi ve avukatla görüşmeyeceğini kamuoyuna duyurdu.

DEMİRTAŞ: ONURUMLA GİRDİM ONURUMLA ÇIKARIM

Selahattin Demirtaş, kararını şu ifadelerle duyurmuştu:

"Herkes bilmeli ve emin olmalıdır; ben buraya onurumla, başı dik girdim, onurumu kimseye çiğnetmeden ve yine başı dik çıkarım veya burada ömrümün son gününe kadar kalırım.

Benim için bunun alternatifi yoktur.

İyi niyetle dahi olsa hiç kimsenin benim adıma konuşma yetkisi yoktur, gerektiğinde ben düşüncelerimi kamuoyuyla zaten paylaşıyorum.

Benim doğrudan paylaşmadığım hiçbir açıklama yorum, düşünce beni bağlamaz.

Anlayışınıza sığınarak, bundan böyle kendi arkadaşlarım hariç siyasetçi, avukatlarla görüşmeyeceğimi belirtmek istiyorum.

Çünkü bu çarpıtma ve suistimalleri önlemenin başka yolu kalmadı." (POLİTİKA SERVİSİ)

Kaynağa Git

İlgili Haberler