Portekiz'de kalbi duran ünlü oyuncu Oktay Çubuk taburcu oldu! Yaşadığı ölüm kalım savaşını ilk kez anlattı!
Portekiz'in başkenti Lizbon'da geçirdiği kalp rahatsızlığı sonucu kalbi duran ve günlerce yoğun bakımda kalan 30 yaşındaki ünlü oyuncu Oktay Çubuk, tedavisinin ardından taburcu oldu. Yaşadığı korku dolu anları ilk kez sosyal medya hesabından paylaşan Çubuk dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Gzt
16
Genç kuşağın başarılı oyuncularından Oktay Çubuk, yaklaşık iki ay önce Portekiz'in başkenti Lizbon'da yaşadığı korku dolu anların ardından ilk kez konuştu.Annesi Nilhan Çetinyamaç Çubuk'a bir iş seyahati sırasında eşlik eden 30 yaşındaki ünlü oyuncu, aniden fenalaşarak hastaneye kaldırılmıştı. Hastanede yapılan ilk incelemelerde kalbinin durduğu tespit edilen Çubuk, doktorların yoğun ve zamanla yarışan tıbbi müdahalesi sonucunda yeniden hayata döndürülmüştü. Hayati tehlikeyi atlatmasının ardından tedbir amaçlı olarak yoğun bakım ünitesine alınan genç sanatçı, hastanedeki uzun tedavi sürecinin tamamlanmasıyla taburcu oldu."Kısa bir süreliğine hayatımı kaybettim"Yaşadığı ağır sağlık sorunları nedeniyle uzun süredir magazin gündeminden ve sosyal medyadan uzak kalan Oktay Çubuk, sağlığına kavuşmasının ardından takipçileri için duygusal bir açıklama yayınladı. Yaşadığı klinik ölüm anına dikkat çeken ünlü oyuncu, şu ifadeleri kullandı: "Bir süredir sosyal medyada yoktum. Ama artık yaşadığım olayla ilgili birkaç şey söylemem gerektiğini hissediyorum. Bildiğiniz gibi, tam iki ay önce Lizbon'da kalbim durdu. Doktorların söylediğine göre kısa bir süreliğine hayatımı kaybettim ve sonra tekrar hayata döndüm."İyileşme süreci devam ediyorYaşadığı bu sıra dışı deneyimin ardından hayata bakış açısının tamamen değiştiğini belirten Çubuk, kendisine destek olan herkese teşekkür etti. Çok şanslı olduğunu ve hayatta kalmasının büyük bir mucize olduğunu dile getiren genç oyuncu, "Öncelikle bu süreçte yanımda olan aileme, dostlarıma, büyüklerime ve güzel mesajlarıyla destek veren herkese yürekten teşekkür ederim. Bu olayın neden başıma geldiğini bilmiyorum. Bundan sonraki hayatımın nasıl şekilleneceğini de bilmiyorum. Ama bildiğim net bir şey var, çok şanslıyım. Çünkü hâlâ buradayım" dedi."Bana verilen zamanı daha bilinçli yaşayacağım"Şu sıralar evinde dinlenen ve fiziksel olarak geri dönüş sürecinde olduğunu aktaran ünlü sanatçı, açıklamasını hayranlarına bir tavsiyeyle sonlandırdı.Zamanla daha iyi olacağına inancının tam olduğunu vurgulayan Oktay Çubuk, "Bundan sonra bana verilen zamanı daha bilinçli, daha gerçek ve layığıyla yaşamak istiyorum. Bu süreç bana şunu hatırlattı: Yaşadığımız sürece umut vardır. Her gün daha iyi bir insan olmak için bir şans. Son anı beklemek yerine, şimdi yaşamak ve değişmek bizim elimizde. Eğer yaşadığım bu süreç birine küçücük de olsa ilham verirse, bu benim için çok kıymetli" şeklinde konuşarak yaşam mücadelesi veren herkese umut aşıladı.
Kaynağa Git