Ana içeriğe geç

Yüksel Yıldırım'dan Kulüpler Birliğin'deki kavganın ardından ilk açıklama! 'Barış Göktürk taraftara şirin gözükmek için...'

Fenerbahçeli yöneticilerle yaşadığı gerilimin ardından canlı yayına katılan Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, "Fenerbahçe düşmanı olarak gösterilmeye başlandım" dedi, Barış Göktürk için ise "taraftara şirin gözükmek için şov yapıyor" ifadelerini kullandı.

Yüksel Yıldırım'dan Kulüpler Birliğin'deki kavganın ardından ilk açıklama! 'Barış Göktürk taraftara şirin gözükmek için...'
12 Punto
16

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Kulüpler Birliği toplantısında Fenerbahçeli yöneticilerle yaşadığı tartışmanın ardından katıldığı canlı yayında dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

TARTIŞMANIN ARDINDAN CANLI YAYINA BAĞLANDI

Kulüpler Birliği toplantısında Fenerbahçeli yöneticiler Mahmut Uslu ve Barış Göktürk ile tartışma yaşayan Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, TGRT Haber'e telefonla bağlanarak gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

"GALATASARAY SEVGİM VAR..."

Canlı yayında konuşan Yüksel Yıldırım, "Galatasaray sevgim var ama Galatasaray’ı yendim. Kulüpler Birliği’nde herkes benim yanımda eziliyor. Barış Göktürk prim yapıp başkan olmak için bana sallıyor." dedi.

"FENERBAHÇE DÜŞMANI OLARAK GÖSTERİLİYORUM"

Yıldırım, yabancı oyuncu kuralına ilişkin hiçbir kulübün memnun olmadığını savunarak, "Hiçbir kulüp yabancı kuralından memnun değil. Dört büyükler devletten arazi alıyor, transfer yapıyor. Fenerbahçe düşmanı olarak gösterilmeye başlandım. Barış Göktürk ‘sus konuşma’ dedi, ‘Haddini bil’ dedim. Göktürk saygısızlık yaptı karşılığını verdim." ifadelerini kullandı.

"BARIŞ GÖKTÜRK ŞOV YAPIYOR"

Fenerbahçe'ye karşı herhangi bir düşmanlığı olmadığını söyleyen Yıldırım, "Fenerbahçe düşmanlığım yok, dost olmak istiyorum. Dört büyükler devletten yardım alıyor. Dört büyüklere karşı duracak tek başkan Yüksel Yıldırım. Barış Göktürk bana satır aralarında hakaret etti, tehdit yok. Barış Göktürk taraftara şirin gözükmek için şov yapıyor." şeklinde konuştu.

"FENERBAHÇE ŞAMPİYON OLMAK İÇİN ÇOK GERGİN"

Yıldırım açıklamalarının devamında, "Fenerbahçe şampiyonluk için sezona çok gergin geliyor. Aziz Yıldırım şampiyon olamazsa ortada TFF kalmaz. En geç üçüncü haftadan sonra inanılmaz bir kargaşa başlayacak. Fenerbahçe büyük baskı altında. Tek bir kurşunu var." ifadelerini kullandı.

Haber Kaynağı : 12punto

Kaynağa Git

İlgili Haberler