Ana içeriğe geç

Konya’da 17 kişinin yaralandığı patlama davası! “Boruyu ben kesmedim” savunması

Konya’da boşanma aşamasındaki eşine gönderdiği tehdit mesajının ardından doğal gaz sızıntısına neden olduğu iddia edilen ve 17 kişinin yaralandığı patlamaya ilişkin davada sanık Osman Ç. ilk kez hakim karşısına çıktı. Sanık, “Doğal gaz borusunu ben kesmedim” diyerek suçlamaları reddetti.

Konya’da 17 kişinin yaralandığı patlama davası! “Boruyu ben kesmedim” savunması
MedyaTava
16

Konya'da boşanma aşamasındaki eşine 'Gelmezsen evi de yakacağım, kendimi de yakacağım' diye mesaj atıp, doğal gaz borusunu keserek 17 kişinin yaralandığı patlamaya neden olan sanık Osman Ç. (34), ilk duruşmada, "Doğal gaz borusunu ve hortumunu ben kesmedim. Kesildiği iddia edilen hortum, mutfak tüpüne ait hortumdur. Mutfaktaki bulaşık makinem arızalıydı. Tamir etmek amacıyla makineyi yerinden oynatırken, bu hortum yanlışlıkla zarar görmüş olabilir" dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler