Ana içeriğe geç

Batman'daki 4 yolcunun midesinden uyuşturucu çıktı

Batman'da, durdurulan yolcu otobüsünde bulunan yabancı uyruklu 4 şahsın midesinden 353 parça halinde 2 kilo 726 gram uyuşturucu madde ele geçirildi.

Batman'daki 4 yolcunun midesinden uyuşturucu çıktı
Süper Haber
16

Türkiye'de uyuturucu ile mücadele tüm hızıyla devam ediyor.

Batman'da Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin düzenlediği operasyonda, kente giriş yapan bir otobüsteki yabancı uyruklu 4 yolcunun üzerinde arama yapıldı.

MİDELERİNDEN UYUŞTURUCU ÇIKTIDaha sonra şüphelilerin yapılan tıbbi kontrollerinde, uyuşturucu maddeleri midelerinde taşıdıkları tespit edildi.

Operasyon kapsamında kuryelerin midelerinden 113 parça halinde 918 gram eroin, 80 parça halinde 500 gram metamfetamin, 160 parça halinde 1 kilo 308 gram toz esrar ele geçirildi.

Gözaltına alınan ve işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edilen 4 yabancı uyruklu şüpheli, tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler