15 Ekim 2025'te geçirdiği kalp krizinin ardından uzun süre hastanede tedavi gören Fatih Ürek, 30 Ocak'ta vefat etmişti.
59 yaşındaki şarkıcı, Beşiktaş Barbaros Hayrettin Paşa Camii'nde kılınan cenaze namazının ardından Karacaahmet Mezarlığı'nda son yolculuğuna uğurlanmıştı.
Fatih Ürek'in geride bıraktığı mal varlığı da magazin basınının en çok konuştuğu konulardan biri oldu.
Ortaya atılan iddialarda, Fatih Ürek’in mirasının iki kız kardeşi arasında paylaşılacağı öne sürülmüştü. Ardından daha sonra ailesi tarafından yapılan açıklamada; yapılan açıklamada aile içindeki tüm mal varlığının dört kişi arasında eşit şekilde paylaştırılacağı belirtilmişti.
Fatih Ürek'in mal varlığıyla ilgili yeni bir gelişme yaşandı.
Ürek'in ablası Selvi Ürek, yaptığı açıklamada sanatçının mal varlığını ne yapacaklarını anlattı.
Sanatçının mal varlığının kardeşler arasında krize neden olduğu iddia edildi. Sanatçının ablası Selvi Ürek ise Nişantaşı'nda görüntülendi.
'HEPSİNİ SATACAĞIZ'
2. Sayfa'ya açıklama yapan Selvi Ürek, miras hakkında şu ifadeleri kullandı: "Onlarca, yüzlerce ayakkabı var. Para edecek çok kıyafet var çünkü kıyafetlere çok para yatırıyordu. Hepsini satacağız... Ondan anı olarak bir bileklik aldım. Takıları vardı, bir kısmını almak isteyen aldı bir kısmı da satıldı."
"HAYAT POLİÇELERİ YAPTIRMIŞ"
"O kadar çok maddi birikimi yoktu, yokmuş. Hayat poliçeleri yaptırmış. Vergi ve bankalara kredi borçları vardı. 1-2 avans almış yüklü miktarda. Tabi hastalanınca onları iade etmek durumunda kaldık. Çok şükür ki borçlarının büyük bir kısmını kendi öz kaynakları ödedi."
'MİRAS HAKTIR'
"Kardeşler arasında bir sıkıntı yok. Kürklerini de satacağız, ayakkabıları da çok değerli. Hepsini satıp eğitime bağışlayacağız. Miras haktır biliyorsunuz ki. Bodrum'daki evi satıp kardeşler de kendilerine birer ev alacak diyenler var."