EuroLeague yönetimi tarafından gerçekleştirilen toplantının ardından organizasyonun yeni sezondan itibaren 20 takımla oynanacağı açıklandı.
Ligin takım sayısının artırılmasıyla birlikte gelecek sezon mücadele edecek son takım da belli oldu.
BEŞİKTAŞ LİGE DAHİL EDİLDİ
Alınan karar doğrultusunda ekonomik sorunlar yaşadığı belirtilen Monaco'nun yerine Beşiktaş'ın EuroLeague'e katıldığı açıklandı.
Siyah-beyazlı kulübün, organizasyonun 13 hissedarının oyuyla lige kabul edildiği belirtildi.
13 YIL SONRA YENİDEN SAHNEDE
Beşiktaş, bu kararla birlikte 13 yıl aradan sonra yeniden EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazandı.
Siyah-beyazlı ekip, organizasyonda son olarak 2012-2013 sezonunda yer almıştı. Erman Kunter'in başantrenörlüğünü yaptığı o sezonda Beşiktaş, son 16 turuna yükselme başarısı göstermişti.
TÜRKİYE'Yİ ÜÇ TAKIM TEMSİL EDECEK
Beşiktaş'ın organizasyona katılmasıyla birlikte gelecek sezon EuroLeague'de Türkiye'yi üç takım temsil edecek.
Haber Kaynağı : 12punto