Başak Demirtaş, sosyal medya platformu X'te yaptığı paylaşımda Edirne F Tipi Cezaevinde tutuklu bulunan eşi Selahattin Demirtaş ile birlikte çektirdikleri yeni bir fotoğrafı yayımladı.
Başak Demirtaş, paylaşımında, "Edirne'den sıcak selamlar… Bi silavên germ..." ifadelerini kullandı.
Tayyip Temel: Tahliye bekliyoruz
Selahattin Demirtaş, 24 Haziran'da QAD Barış Araştırmaları Derneğinin sitesinde yayımlanan "Az kaldı" başlıklı yazısında "Süreç artık somut, elle tutulur, gözle görülür adımlar gerektiriyor" demişti.
DEM Parti Eş Genel Başkan Yardımcısı Tayip Temel ise yazıyla ilgili Sözcü TV'de yaptığı değerlendirmede, "Biz bir tahliye bekliyoruz. Bizim açımızdan sürecin en önemli iyi niyet adımı, haksız hukuksuz bir şekilde atılmış adımların düzeltilmesi meselesidir. Kobane meselesiyle içeride olan Sayın Demirtaş'ın, Sayın Figen Yüksekdağ’ın ve diğer arkadaşlarımızın tahliyesini bekliyoruz. Az kaldıdan kasıt biraz da budur" ifadelerini kullanmıştı.