UEFA'NIN FENERBAHÇE'YE VERDİĞİ CEZA BELLİ OLDU: TRANSFERLERİ DOĞRUDAN ETKİLEYECEK
UEFA, Fenerbahçe'ye verdiği cezayı belirledi. Sarı-lacivertliler, UEFA ile 3-4 yıllık uzlaşma anlaşması yapacak ve bu anlaşma yapılacak transferleri de doğrudan etkileyecek. İşte detaylar...
FENERBAHÇE İNCELEME ALTINA ALINMIŞTI
UEFA’dan yüksek para ve puan silme cezası bekleyen Fenerbahçe'nin korktuğu başına gelmedi. 24 Ocak 2026’da UEFA Kulüp Finansal Kontrol Kurulundan (CFCB) dört müfettiş ve bağımsız denetim kuruluşu Deloitte, sarı lacivertli kulübe gelerek iki gün boyunca incelemelerde bulunmuştu.
MOURINHO, DIEGO CARLOS VE KEREM AKTÜRKOĞLU CEZAYA SEBEBİYET VERDİ: 7.5 MİLYON EURO
Türkiye Gazetesi'nden Tahir Kum'un haberine göre Jose Mourinho ve Diego Carlos’la yapılan sözleşmelerde harcama limitlerinin aşıldığını belirleyen CFCB, Kerem Aktürkoğlu transferinde de talimatlara aykırı hareket tespit etti. F.Bahçe’den yazılı savunma isteyen kurul, nihai kararını verdi ve sarı lacivertli kulübü 7,5 milyon avro para cezasına çarptırırken, mali disiplin ihtarı verdi.
FENERBAHÇE, UEFA İLE UZLAŞMA SAĞLAMAK ZORUNDA
Kararın yarın Fenerbahçe Kulübü’ne tebliğ edilmesi bekleniyor. Fenerbahçe daha önce UEFA’nın talebi üzerine Kerem’in sözleşmesini yeniden revize etmiş, oyuncunun 5 yılda alacağı ücret kalan dört yıla eşit olarak dağıtılmıştı. Şimdi mali disiplin ihtarı sebebiyle Fenerbahçe, UEFA ile 3-4 sezonluk uzlaşma yapmak zorunda.