Artı Gerçek- Muş'un Varto ilçesinde Amerika merkezli IGNIS H2 Enerji Üretim A.Ş., tarafından planlanan Jeotermal Enerji Santraline (JES) projesine karşı Varto Ekoloji Platformu Gençlik Meclisi'nin başlattığı çadır nöbeti 56. gününde devam ediyor.
Nöbette çadırlara "Bu topraklar bize miras, geleceğe emanet. JES istemiyoruz" pankartı asıldı.
Nöbet eylemini, Teknedüzüz (Badan) Köyü sakinleri devraldı.
Nöbet eylemine, çevre köylerden yurttaşların yanı sıra demokratik kitle örgütlerinin dayanışma ziyareti sürüyor. (MEZOPOTAMYA AJANSI)