İçişleri Bakanlığı, iki belediye başkanı hakkında önemli bir karar aldı. Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut görevlerinden uzaklaştırıldı. Kararın, başkanların haklarındaki suçlar nedeniyle tutuklanmaları üzerine alındığı açıklandı. Bakanlık, bu uygulamanın geçici bir tedbir olarak gerçekleştirildiğini belirtti.
İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖREVDEN ALINDI
İçişleri Bakanlığı, 23 Haziran 2026 tarihinde akşam saatlerinde yaptığı resmi açıklamayla Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un görevden uzaklaştırıldığını duyurdu.
İçişleri Bakanlığı'ndan gelen görevden alma duyurusu şu şekildedir:
"Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut haklarındaki suçlardan dolayı tutuklanmaları üzerine geçici bir tedbir olarak İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırılmıştır."