Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de laktat testi yapıldı

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti. Sarı lacivertliler, hazırlıklarına yarın yapacağı çalışmalarla devam edecek.

Fenerbahçe'de laktat testi yapıldı
Star Gazetesi
16

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de, oyuncular laktat testinden geçti.

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe'de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.

Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler