Ana içeriğe geç

Taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesindeki bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı.

Taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı
Yeniçağ
16

Olay, Eskişehir Sivrihisar ilçesine bağlı kırsal Böğürtlen Mahallesi’nde bulunan bir maden ocağında gerçekleşti.

Maden ocağında çalışan işçilerden Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), henüz bilinmeyen nedenle silo üzerinden, taş kırma kuyusuna düştü.

Diğer işçilerin ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri geldi.

Taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı - Resim : 1

Ekiplerin uğraşları sonucu kuyudan çıkarılan 2 işçi, ilk müdahalelerinin ardından ambulansla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Tedaviye alınan iki işçinin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olayla ilgili stahkikat başlatıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler