Ana içeriğe geç

Külliye'de "Muharrem" iftarı! Cumhurbaşkanı Erdoğan: Müslümanlar olarak aşure gününü idrak ediyoruz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuştu.

Külliye'de "Muharrem" iftarı! Cumhurbaşkanı Erdoğan: Müslümanlar olarak aşure gününü idrak ediyoruz
MedyaTava
16

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuştu.

Erdoğan'ın açıklamasından öne çıkanları şu şekilde:

Ehl-i Beyt sevdalısı aziz kardeşlerim, sizleri en kalbi duygularımla, hürmetle, muhabbetle selamlıyorum.

Muharrem ayının bu manevi ikliminde sizlerle beraber olmanın bahtiyarlığını yaşıyorum. Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ne, milletin evine hepiniz hoş geldiniz.

AYRINTILAR GELİYOR...

Kaynağa Git

İlgili Haberler