Ana içeriğe geç

Bakan Uraloğlu: Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı dedi.

Bakan Uraloğlu: Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçti
Uzmanpara
Kaynağa Git

İlgili Haberler