İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, Filistin topraklarındaki işgal altındaki Batı Şeria'da görev yapan İsrail askerlerini ziyaret etti. Burada yaptığı açıklamalarda İran ve bölgedeki gelişmelere değinen Netanyahu, İsrail'in askeri gücünü daha da artırması gerektiğini söyledi.
"Henüz bitmiş değil"
İran ve bölgedeki müttefiklerine yönelik operasyonlara işaret eden Netanyahu, "Şu an İran ve vekil güçlerine karşı duruyoruz. Onlara darbeler vurduk. Henüz bitmiş değil, ama bu bizim gücümüze bağlı. 30 yıl sonra nerede olacağımız, gücümüze bağlı olacak. Bu nedenle şu anda yaptığımız şey büyük bir güç inşa etmektir" ifadelerini kullandı.