A Milli Futbol Takımı 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3.maçında ABD’yi 3-2 yendiği maçın ardından milli futbolcu Arda Güler açıklamalarda bulundu.
Arda Güler, “Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz... Tüm eleştiriler haklı” dedi.
"İNSANLAR NE DESELER HAKLILAR, KÖTÜ OYNADIK"
Milli futbolcu öz eleştiri yaparak, "İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik!” ifadelerini kullandı.