Ana içeriğe geç

U17 Milli Basketbol Takımı, Dünya Kupası’nda 2’de 2 yaptı!

U17 Milli Basketbol Takımı, 17 Yaş Altı Dünya Kupası grup aşaması ikinci maçında Slovenya’yı 87-66 mağlup etti. Milliler grupta ikinci maçını da kazandı.

U17 Milli Basketbol Takımı, Dünya Kupası’nda 2’de 2 yaptı!
Milliyet
16

Basketbol FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu ikinci maçında Türkiye, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti.

Milliler, Türkiye'nin ev sahipliği yaptığı turnuvada Slovenya ile karşı karşıya geldi.

Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi'nde oynanan müsabakanın ilk periyodunu 21-18 önde tamamlayan milli takım, soyunma odasına 40-36 üstün gitti.

İkinci yarıda farkı açan Türkiye, üçüncü çeyreğini 63-50 önde geçtiği karşılaşmayı 87-66 kazandı.

Ay-yıldızlılar, C Grubu'nda ikinci galibiyetini aldı. Slovenya ise ikinci yenilgisini yaşadı. Türkiye, gruptaki üçüncü maçını 30 Haziran Salı günü Porto Riko ile yapacak.

Kaynağa Git

İlgili Haberler