Ana içeriğe geç

Eskişehir'de çift sıra park problemi devam ediyor

Eskişehir'de bir caddede dörtlü flaşörlerini yakıp duraksayan 10 araç, trafiği olumsuz etkileyince motosiklet sürücüsünün tepkisini çekti. Sürücü, plakaları sosyal medyada paylaşacağını söyledi.

Eskişehir'de çift sıra park problemi devam ediyor
Haberler.com
16

Eskişehir'de kent merkezinde bulunan bir cadde üzerine dörtlü flaşörlerini yakıp duraksayan ve trafiğin akışını olumsuz etkileyen 10 araç motosiklet sürücünün tepkisini çekti.

Tepebaşı ilçesi Cumhuriyet Mahallesi Sakarya 1 Caddesi üzerinde seyreden bir motosikletin sürücüsünün kask kamerasının kaydettiği görüntülerde, parka halindeki araçların yanına ikinci sıra park eden sürücülerin çokluğu dikkat çekti. Cadde boyunca 10 aracın dörtlü flaşörlerini yakıp duraksadığı ve araçların ilerlediği şeridi kapattığı görüldü. Motosikletli vatandaş "Bütün plakaları çekeceğim. Hepsini de sosyal medyaya koyacağım. Dörtlü yakan istediğini yapabiliyor. Ben de dörtlü yakayım her yere gireyim. Ne güzel dünya" diyerek duyarsız sürücülere ise tepki gösterdi. - ESKİŞEHİR

Kaynağa Git

İlgili Haberler