Fabrikada su içen işçiler hastanelik oldu Gaziantep'teki bir tekstil fabrikasında içme suyundan zehirlendiği değerlendirilen 25 işçi hastanede tedavi altına alındı. Sözcü 1 sa önce Paylaş WhatsApp X (Twitter) Facebook Telegram Bağlantıyı Kopyala Kaynağa Git