Ana içeriğe geç

Fabrikada su içen işçiler hastanelik oldu

Gaziantep'teki bir tekstil fabrikasında içme suyundan zehirlendiği değerlendirilen 25 işçi hastanede tedavi altına alındı.

Fabrikada su içen işçiler hastanelik oldu
Sözcü
Kaynağa Git

İlgili Haberler