Ana içeriğe geç

Ermeni Kilisesi Din Görevlisi Çetinkaya'dan Başkan Erdoğan'a övgü: Osmanlı'daki tebaayı bize yaşattı

Türkiye, farklı inanç ve kültürlerin yüzyıllardır barış içinde bir arada yaşadığı örnek ülke olmaya devam ediyor. Surp Krikor Lusavoriç Ermeni Kilisesi Din...

Ermeni Kilisesi Din Görevlisi Çetinkaya'dan Başkan Erdoğan'a övgü: Osmanlı'daki tebaayı bize yaşattı
A Haber
16

Türkiye, farklı inanç ve kültürlerin yüzyıllardır barış içinde bir arada yaşadığı örnek ülke olmaya devam ediyor. Surp Krikor Lusavoriç Ermeni Kilisesi Din Görevlisi Tavik Teotik Çetinkaya, gayrimüslimlerin hiçbir ayrım gözetmeksizin Türk halkı ile kardeşlik içerisinde yaşadıklarını, hoşgörü geleneğinin Başkan Recep Tayyip Erdoğan döneminde daha da pekiştiğini vurgulayarak teşekkürlerini etti. Çetinkaya, Başkan Erdoğan'ın Hristiyan halkına verdiği değere atıfta bulunarak "Erdoğan Osmanlı'daki tebaayı bize yaşattı" ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler