Köln/Bonn Havalimanı'nın Operasyondan Sorumlu Genel Müdürü (COO) Cenk Özöztürk'ün görev süresi uzatıldı. Havalimanı Denetim Kurulu'nun aldığı kararla Özöztürk'ün sözleşmesi 2032 yılına kadar erken dönemde yenilendi.
Kararın ardından açıklamalarda bulunan Cenk Özöztürk, Köln/Bonn Havalimanı'ndaki kariyer yolculuğunun kendisi için büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirterek, havalimanının geleceğini güçlü bir yönetim ekibi ve 1.800'ü aşkın çalışanla birlikte şekillendirmeye devam edeceklerini söyledi.
Özöztürk, son yıllarda havalimanında önemli dönüşüm projelerinin hayata geçirildiğini ifade ederek, yolcu süreçlerinin modernizasyonu, dijital hizmetlerin geliştirilmesi, operasyonel kapasitenin artırılması, büyüme stratejileri, sürdürülebilirlik çalışmaları ve işveren markasının güçlendirilmesi gibi birçok alanda önemli adımlar attıklarını vurguladı.
Görev süresinin uzatılmasının kendisi için büyük bir sorumluluk anlamına geldiğini dile getiren Özöztürk, elde edilen başarılarda çalışanların büyük pay sahibi olduğunun altını çizdi.
"Her gün tutkuyla çalışan ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum" diyen Özöztürk, yönetim ekibine de uyumlu ve güvene dayalı iş birliği için teşekkür etti.
Havacılığa duyduğu heyecanın ilk günkü gibi devam ettiğini belirten Cenk Özöztürk, Köln/Bonn Havalimanı'nı yolcular, hava yolu şirketleri ve tüm iş ortakları için "tercih edilen havalimanı" haline getirme hedefi doğrultusunda çalışmayı sürdüreceklerini ifade etti.
Özöztürk, Köln/Bonn Havalimanı Genel Müdürü Thilo Schmid, yönetim ekibi ve tüm çalışanlarla birlikte havalimanını geleceğe taşımaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.