Ana içeriğe geç

Bakan Uraloğlu duyurdu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı güvenle geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını duyurdu.

Bakan Uraloğlu duyurdu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı güvenle geçti
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler