Bakan Uraloğlu duyurdu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı güvenle geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını duyurdu.
Yeni Şafak