Buharkent'te A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip, içti. Bir süre sonra fenalaşınca durumu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü. A.D., buradaki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Yoğun bakım ünitesine alınan A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.
Yanlışlıkla tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu
Aydın'ın Buharkent ilçesinde 3 yaşındaki A.D., evde yanlışlıkla tiner içti. Fenalaşan çocuk hastaneye kaldırıldı, yoğun bakımdaki tedavisi sürüyor.
Haberler.com
16