Ana içeriğe geç

Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördü

Muğla’nın Menteşe ilçesi, yaz mevsiminin en kavurucu günlerini yaşıyor. Bölgeyi etkisi altına alan sıcaklar nedeniyle kent merkezinde hayat adeta durma noktasına geldi.

Muğla’da termometreler 45 dereceyi gördü
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler