Ana içeriğe geç

Bakan Kurum: 'Türkiye yenilenebilir enerji kapasitesini önemli ölçüde artırmıştır'

Londra İklim Eylem Haftası kapsamında düzenlenen Türkiye Enerji Dönüşümü Yatırım Forumu’nda konuşan COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Türkiye’nin son 20 yılda yenilenebilir enerji kapasitesini önemli ölçüde arttırdığını söyledi.

Bakan Kurum: 'Türkiye yenilenebilir enerji kapasitesini önemli ölçüde artırmıştır'
Uzmanpara
Kaynağa Git

İlgili Haberler