A Milli Takım’ın 2026 Dünya Kupası’nda ABD’yi 3-2 yendiği maçta 2.golü atan milli futbolcu Orkun Kökçü, maçın ardından açıklamalarda bulundu.
"ONURUMUZU, ŞEREFİMİZİ KURTARDIK"
Orkun Kökçü, "Bu maçta galibiyet almak bizim için çok önemliydi... Çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Bugün sahada onu kurtardık” dedi.

"HERKESİN ÖZ ELEŞTİRİ YAPMASI LAZIM"
Orkun, özeleştiri yapılması gerektiğini belirterek, “Herkesin öz eleştiri yapması lazım! Bunu biz ve ülkemiz hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek ne mutlu... Bu da deneyim oldu... İnşallah nice Dünya Kupası'na katılırız” ifadelerini kullandı