Fransa Başbakanı Sebastien Lecornu, ülkede etkisini artıran aşırı sıcaklar nedeniyle ilgili bakanlarla bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantı sonrası açıklama yapan Lecornu, vatandaşları dikkatli olmaları konusunda uyardı.
Son günlerde sıcaklıkların tehlikeli seviyelere ulaştığını belirten Lecornu, 18 Haziran’dan bu yana serinlemek için suya giren 40 kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı.