“Çok güzel bir sezon geçirdik. Gelen tepkilerden de çok memnun kaldık. İkinci sezonda olacaklar için şimdiden çok heyecanlıyız. Keşke tatil çok uzun sürmese de tekrar sete girsek.”
Yeni saç stili hakkında da konuşan Bengi, “Yeni şeyler deniyorum. Kahkül kestirdim. Uzunca bir süredir saçlarım aynıydı. Bu yaz biraz değişiklik yapmak istedim” dedi.