Ana içeriğe geç

Kötü kokunun geldiği evden tonlarca çöp çıktı

Amasya'da apartman sakinlerinin kötü koku şikayeti üzerine inceleme yapılan evden yaklaşık 1 ton evsel atık ve kullanılmayan eşya çıkarıldı. Belediye ekipleri tarafından gerçekleştirilen temizlik çalışmasının ardından evdeki sağlıksız koşullar ortadan kaldırıldı.

Kötü kokunun geldiği evden tonlarca çöp çıktı
Nefes Gazetesi
16

Amasya'da kötü koku nedeniyle inceleme yapılan bir evden yaklaşık 1 ton çöp ve çeşitli atık malzeme çıkarıldı.

Olay, Bahçeleriçi Mahallesi Sebil Sokak'ta meydana geldi. Bir apartmanın giriş katındaki daireden yayılan kötü koku sonrası adrese sağlık, polis, Amasya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

Kötü kokunun geldiği evden tonlarca çöp çıktı - Resim : 1

Ekiplerin yaptığı incelemede, evde uzun süredir biriktirilen evsel atıklar ve kullanılmayan eşyalar nedeniyle sağlıksız yaşam koşullarının oluştuğu belirlendi. Çöp yığınlarının çevre ve halk sağlığı açısından risk oluşturduğu tespit edildi.

İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı doğrultusunda gerekli yasal işlemler başlatılırken, belediye ekipleri güvenlik önlemleri altında evde temizlik çalışması yaptı.

Evde biriken yaklaşık 1 ton çöp, kullanılamaz eşya ve çeşitli atık malzeme kontrollü şekilde dışarıya çıkarılıp, hidrolik sıkıştırmalı çöp araçlarıyla götürüldü.

Kaynağa Git

İlgili Haberler