Aşure Günü nedeniyle Atatürk Meydanı’ndaki belediye binası önünde hazırlanan stantta, belediyenin kendi aşevinde pişirilen aşureleri Belediye Başkanı Fuat Köse vatandaşlara kendi elleriyle ikram etti.
Cumhuriyet Halk Partisi Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, Merkez İlçe Başkanı Olcay Küçük ve Belediye Başkan Yardımcısı Özer Pazarlı da etkinliğe katıldı.
Belediye Başkanı Fuat Köse, aşure dağıtımıyla birlikte vatandaşların bir araya gelmesini ve birlikte hoş bir gün geçirmelerinin amaçlandığına değindi.
Aşure geleneğinin birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdiğini vurgulayan Başkan Köse, bu tür etkinliklerin toplumun dayanışma ruhunu güçlendirdiğini ifade ederek; “Bu mübarek ayda hem inançlarımızın gereğini yerine getirmenin hem de birlik ve beraberlik içerisinde hemşehrilerimizle bir arada olmanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.
Birlik ve beraberliğin sembolü olan Muharrem ayı nedeniyle düzenlenen etkinliğe katılan ve aşurelerden alan vatandaşlar ise, belediye tarafından hazırlanan aşurenin tadını çıkararak etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkürlerini iletti.