Ana içeriğe geç

İran heyeti 18 saatlik maratonun ardından İsviçre'den ayrıldı

İran basını, İsviçre'de gerçekleştirilen 18 saatlik yoğun müzakerelerin ardından İran heyetinin ülkeden ayrıldığını duyurdu. İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Kazım Garibabadi başkanlığındaki teknik ekibin ise mutabakat zaptına ilişkin görüşmeleri sürdürmek üzere İsviçre'de kaldığı bildirildi.

İran heyeti 18 saatlik maratonun ardından İsviçre'den ayrıldı
Türkgün
16

İran müzakere heyetinin, ABD ile 18 saat süren görüşmelerin ardından İsviçre'den ayrıldığı bildirildi.

İran basını, İran'ın üst düzey müzakerecilerinin 18 saat süren yoğun görüşmelerin ardından İsviçre'den ayrıldığını duyurdu. İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Kazım Garibabadi başkanlığındaki teknik ekibin İsviçre'de kaldığı ve mutabakat zaptı üzerindeki teknik görüşmelere devam edeceği kaydedildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler