İran müzakere heyetinin, ABD ile 18 saat süren görüşmelerin ardından İsviçre'den ayrıldığı bildirildi.
İran basını, İran'ın üst düzey müzakerecilerinin 18 saat süren yoğun görüşmelerin ardından İsviçre'den ayrıldığını duyurdu. İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Kazım Garibabadi başkanlığındaki teknik ekibin İsviçre'de kaldığı ve mutabakat zaptı üzerindeki teknik görüşmelere devam edeceği kaydedildi.